نوشته شده توسط : كريم شريفي
وزیر خارجه ایران از اعلام شروع برجام در روز شنبه خبر داد.

ظریف: امروز بیانیه مشترک برای اعلام شروع برجام صادر می‌شودبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد ظریف" به محض ورود به وین گفت: امروز علاوه بر اعلام اجرای برجام گفت‌و‌گوهایی هم با امانو، کری و موگرینی خواهم داشت.

وزیر امور خارجه گفت: امروز با ارائه گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی برجام اجرایی خواهد شد و پس از ان یک بیانیه مشترکی برای اعلام شروع برجام منتشر می‌شود.

ظریف افزود: چون آنچه که برجام را اجرایی می‌کند گزارش مدیر کل است اما برای اعلام اهمیت این واقعه بیانیه‌ای هم خوانده خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های امروز خود گفت: دیدار با مدیر کل آژانس است، اعلام اجرای برجام و دیدار‌های دو جانبه با خانم موگرینی و احتمالا سایر وزرای خارجه از جمله آقای کری خواهیم داشت.

وزیر امور خارجه گفت: این ملاقات‌ها برای اطمینان از اجرای صحیح برجام است مخصوصا با توجه به اقدامات وسیعی که امریکا یی‌ها اعلام کردند انجام داده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی که بعد از اجرای برجام جمهوری اسلامی ایران چه اهداف و اقداماتی را در منطقه دنبال می‌کند گفت: بعد از اجرای برجام زمینه خوبی ایجاد می‌شود برای همکاری گسترده‌تر در منطقه برای خطر عمده‌ای که منطقه ما را تهدید می‌کند و ان هم خطر تروریست و افراط گرایی است.

ظریف اظهارداشت: ما این آمادگی را داریم و امیدواریم که سایر همسایگان ما در منطقه و جامعه بین الملل برای مبارزه با این معضل همکاری را داشته باشند.

وزیر خارجه ایران خاطرنشان کرد: اجرای برجام نه تنها یک فرصت خوب برای مردم ایران است که همه قطعنامه های ظالمانه شورای امنیت،  همه قطعنامه های شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پایان مي يابد و رسما لغو می شود بلكه همه تحریم های ظالمانه ای که به خاطر موضوع هسته ای علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده، انشالله لغو و کنار گذاشته خواهد شد و این یک روز خوب برای مردم ایران است.این روز بسیار خوبی برای هم منطقه است چرا که منطقه ما از سایه یک درگیری بی مورد که میتوانست برای این منطقه نگرانی ایجاد کند رها شده است.

ظریف گفت: منطقه ما می تواند بدون غبارهایی که به دلیل تبلیغات منفی علیه برنامه هسته ای ایران شکل گرفته بود، یک حرکت هوشمندانه و صلح طلبانه را برای نزدیکی بیشتر کشورهای آن ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه این روز ثابت می کند که ما می توانیم مشکلات مهم دنیا را از طریق دیپلماسی حل کنیم، تصریح کرد: آنچه امروز رخ می دهد، نماد روشن آن است که معضلات از طریق گفتگو حل می شود نه از طریق تهدید فشار و تحریم.

وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوارید این شیوه نامه که به تایید هم رسیده است با موفقیت انجام شود؟، گفت: تاکید ما بر این است که منفعت برجام کاملا اجرایی شود و همه در این مورد متحد شوند. در این زمینه، روش ما بر احراز و رصد کردن نحوه پایبندی سایر کشورها است و این روش را ادامه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: البته عقل حکم می کند کشورهایی که مدت زیادی را صرف تهیه این سند کرده اند با اقدامات نسنجیده باعث نشوند که نتیجه این مذاکرات به هدر برود.

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: اخبار هسته ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

اوباما اختیار لغو بخشی از تحریم‌ها را به کری محول کرد

رئیس جمهور آمریکا اختیار لغو بخشی از تحریم‌های اقتصادی ایران را به "جان کری" واگذار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، به "جان کری،" وزیر خارجه این کشور، اجازه داد تا گامهایی را برای رفع تعدادی از تحریمها اتخاذ کند.
 
با این حال یک مقام آمریکایی گفت: این امر  یکی از گامهای مقدماتی فراوانی است که واشینگتن زمانی که آژانس تائید کرد ایران به تعهدات هسته ای اش پایبند بوده باید برای رفع تحریم‌ها اتخاذ کند.
 
انتهای پیام/


:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 1122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

زنجانی اقدامی جدی برای پرداخت بدهی انجام نداد/پیشنهاد جدید وکیل متهم نفتی

وکیل مدافع شرکت نفتی HK گفت: وکیل مدافع بابک زنجانی پیشنهاد جدیدی برای پرداخت بدهی موکلش مطرح کرده است.
زنجانی اقدامی جدی برای پرداخت بدهی انجام نداده/پیشنهاد جدید وکیل متهم نفتی برای پرداخت بدهی شرکت نفتصادقی قهاره وکیل شرکت نفتی HK در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدام بابک زنجانی در جهت پرداخت بدهی‌اش به شرکت نفت اظهار داشت: هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است ولی دو هفته قبل وکیل مدافع بابک زنجانی لیستی محتوی نام 15 بانک و موسسه مالی را جهت پرداخت بدهی و صدور ضمانت نامه بانکی به بانک مرکزی ارائه داد.
 
وی افزود: بانک مرکزی چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که هیچ کدام از بانک‌های معرفی شده از طرف وکیل شرکت نفت معتبر نیستند.
 
وکیل مدافع شرکت نفتی HK بیان کرد: امروز نیز جلسه‌ای با وکیل بابک زنجانی برگزار شد که وی معتقد بود بانک مرکزی در پاسخ به تایید بانک‌ها دیر اقدام کرده اما به دلیل اینکه این بانک‌ها و موسسات مالی شهرت زیادی ندارند و نمی‌توان اعتبارشان را از نامشان تشخیص داد، تایید بانک مرکزی زمان‌بر شده که ادعای وکیل زنجانی قابل قبول نیست و از سوی بانک مرکزی اعلام شده هیچ کدام از بانک‌های معرفی شده اعتبار ندارند.
 
صادقی قهاره در خصوص پیشنهاد جدید وکیل مدافع بابک زنجانی در رابطه با پرداخت بدهی خود به شرکت نفت گفت: در جلسه امروز وکیل مدافع زنجانی پیشنهاد جدیدی مطرح کرده است مبنی براینکه با توجه به موضوع رفع تحریم‌ها که از طرف یک بانک چینی طی دو مرحله و هر مرحله یک میلیارد یورو بدهی خود را پرداخت کند که البته این موضوع بستگی به رفع تحریم‌ها دارد که تا چند روز آینده مشخص می‌شود.
 
وی افزود: زنجانی ادعا کرده است که از این طریق می‌تواند بدهی را پرداخت کند و موضوع به بانک مرکزی منتقل شد که قرار شده بانک مرکزی بانک مورد تائید را معرفی کند و بابک زنجانی از طریق بانک خودش در مالزی دستور پرداخت را صادر کند.
 
وکیل مدافع شرکت نفتی HK تصریح کرد: فاصله صدور این زمانت نامه ها یک هفته است و نامه‌ای هم امروز از طریق شعبه 15 دادگاه به بانک مرکزی مبنی بر اعلام سریع نام بانک به زنجانی فرستاده شد. 
 
صادقی قهاره در خصوص اعتبار بانک FIIB بانک زنجانی که از سوی دادگاه رد شده بود، گفت: زنجانی معتقد است یک راه وجود دارد که می‌تواند از طریق بانک خود در مالزی بدهی را پرداخت کند ما هم فقط خواستار پرداخت بدهی هستیم.
 
وی بیان کرد: پرداخت بدهی به رفع تحریم‌ها بستگی دارد و اگر چنانچه تحریم ها رفع شود می تواند یک راستی آزمایی برای زنجانی باشد که مشخص می‌کند ادعاهای وی تا به امروز صحت دارد و یا ندارد و اگر با رفع تحریم‌ها بدهی‌اش را پرداخت نکند مشخص می‌شود تا امروز دروغ گفته  و از تحریم‌ها به عنوان پوششی برای کارهای خود استفاده کرده است.
 
انتهای پیام/ 


:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

اوباما مجوز فروش هواپیما را به ایران امضا کرد

منابع غربی اعلام کردند مجوز فروش هواپیماهای آمریکایی به ایران از سوی باراک اوباما امضا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس تودی؛ منابع آمریکایی اعلام کردند همزمان با نزدیک شدن به روز اجرای توافق هسته‌ای ، "باراک اوباما،" رئیس‌جمهور آمریکا، مجوز صادرات هواپیمای مسافربری به ایران را امضا کرد.
  
 روزنامه آمریکایی یو اس ای تودی در مطلبی نوشت: اوباما رئیس‌جمهور روز جمعه گام دیگری به سوی اجرای برجام برداشت و به "جان کری،" وزیر خارجه آمریکا، مجوز داد تا اجازه صادرات هواپیماهای مسافربری به ایران را بدهد.
مقامات کاخ سفید روز جمعه تصریح کردند تا زمانیکه ایران به تعهدات خود طبق برجام پایبند نباشد، کاهش تحریم‌هایی صورت نخواهد گرفت و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز باید همکاری ایران را تأیید کند و راستی‌آزمایی ضروری است.
 
"بن رودز،" معاون مشاور امنیت ملی آمریکا، در یک ضیافت ناهار به میزبانی بلومبرگ درباره فرایند پیشروی برجام گفت: آنها تقریباً گام‌های مهم هسته‌ای را تکمیل کرده‌اند و موردی باقی نمانده که نادیده گرفته باشد. ایران به تعهدات خود در توافق هسته‌ای پایبند بود و عقب‌گرد چشمگیری در برنامه هسته‌ای این کشور به چشم می‌خورد.
 
در همین حال 13 سناتور جمهوری خواه با ارسال نامه‌ای برای اوباما از او خواستند تحریم‌های جدیدی به دلیل آزمایش موشکی ایران، علیه این کشور وضع کند. آنها در این نامه مدعی شدند: رفتار متخاصم ایران نباید بدون مجازات باقی بماند. "جاش ارنست،" سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این نامه اظهار داشت: طبق توافق هسته‌ای آمریکا موظف به لغو تحریم‌ها است و از وضع تحریم‌های جدید در دیگر حوزه‌ها منع شده است.
 
وی در این باره گفت: مذاکرات هسته‌ای و مفاد آن از ابتدا روشن و واضح بود. مذاکرات بر برنامه هسته‌ای ایران متمرکز شده که نگرانی اصلی واشینگتن نیز در همین رابطه بوده است. این موضوع برای متحد اصلی ما، اسرائیل، هم بزرگترین نگرانی بود. موضوع آزمایش موشک‌های بالستیک از مواردی است که برای آن تحریم درنظر گرفته شده؛ اما باید آن را از موضوع هسته‌ای جدا دانست. واشینگتن به فشارهای خود علیه ایران برای توقف آزمایش‌های موشکی ادامه می‌دهد.  
 
انتهای پیام/


:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

یارانه نقدی امشب در حساب سرپرستان خانوار

یارانه نقدی دی ماه ساعت 24 امشب واریز و قابل برداشت می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجاه و نهمین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24 امشب  به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و در همان زمان قابل برداشت است.

طبق این گزارش مبلغ یارانه همانند ماه های گذشته 45 هزار 500 تومان  است و تغییری در آن حاصل نشده است  براین اساس هر یارانه بگیری که از ابتدای اجرای طرح در لیست سازمان هدفمندی بوده است دریافتی وی در این ماه به حدود 2 میلیون و 684 هزار و 500تومان خواهد رسید.

براساس قانون بودجه امسال، سقف منابع توزیع نقدی یارانه 39هزار میلیارد تومان است که دولت باید برای تأمین منابع لازم، حدود 6میلیون نفر را از مجموع 76میلیون نفری که یارانه دریافت می‌کنند، حذف کند؛ که تا امروز یارانه نقدی 3میلیون نفر از افراد پُردرآمد کشور حذف شده و شمار حذف شدگان به نصف رقم 6میلیونی که در قانون بودجه آمده رسیده است.

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: زمان دقیق واریز یارانه نقدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1046
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي
خلاصه مهم‌ترین اخبار داعش را در گزارش زیر بخوانید.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.

خودروی انتحاری غافلگیر کننده داعش + فیلم

خودروی انتحاری غافلگیر کننده موفق می‌شود خود را به سمت رزمندگان برساند.
 
 
پنتاگون فیلمی از لحظه انفجار ساختمان بانک گروه تروریستی داعش در موصل عراق منتشر کرد.
 
 
 
رئیس جمهور آمریکا خواستار افزایش حملات این کشور علیه گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق شد.
 
اظهارات تکان‌دهنده دختر نجات‌یافته از جهنم داعش/ جنایات‌ تک تیراندازهای استتار شده داعش + فیلم(16+)
 
پنتاگون فیلمی از لحظه انفجار ساختمان بانک گروه تروریستی داعش در موصل عراق منتشر کرد.
 
اظهارات تکان‌دهنده دختر نجات‌یافته از جهنم داعش/ جنایات‌ تک تیراندازهای استتار شده داعش + فیلم(16+)
 
در این فیلم جنایات تک تیراندازهای استتار شده داعش را خواهید دید
 
اظهارات تکان‌دهنده دختر نجات‌یافته از جهنم داعش/ جنایات‌ تک تیراندازهای استتار شده داعش + فیلم(16+)
 
"ایمان" نام دختری ایزیدی است که اخیرا از چنگال آدمکشان جنایتکار داعشی نجات یافته است، او روزهای سخت و رعب‌آوری را یادآوری می‌کند که در اسارت بی‌رحم‌ترین تروریست‌های تاریخ گرفتار شده بود.
 
اظهارات تکان‌دهنده دختر نجات‌یافته از جهنم داعش/ جنایات‌ تک تیراندازهای استتار شده داعش + فیلم(16+)
 
مفتی گروه تروریستی داعش در استان الانبار عراق در جریان حملات جنگنده های ارتش این کشور به هلاکت رسید.
 
 
 
 
یک روزنامه عربی نوشت حملات اخیر تروریستی در ترکیه و اندونزی پیش‌بینی‌ها درباره آینده داعش را تحت تاثیر قرار داده است.
 
 
 
نیروهای عراقی توانستند امروز دو منطقه دیگر را در رمادی از دست داعش آزاد کنند.
 
 
 
انتهای پیام/


:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 959
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

محتویات عجیب جیب اوباما+ تصاویر

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه زنده با یوتیوب، محتویات جیب خود را به مجری نشان داد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی؛ "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، شب گذشته با یوتیوب مصاحبه‌ای زنده انجام داد که تمام مردم جهان می‌توانستند آن را از طریق شبکه یوتیوب تماشا کنند. وی در این مصاحبه به مسائل متعددی از جمله داعش پرداخت و حتی بخش از محتویات جیب خود را به مجری و بینندگان، نشان داد.
 
محتویات عجیب جیب اوباما+ تصاویر
 
اوباما در توضیح این موضوع گفت: اینها ابزار، زیورآلات بدلی و نمادهای خودشانسی و ... هستند که افراد مختلف به من دادند. من جعبه‌ای تهیه کردم و تمام این ابزار را در آن نگه می‌دارم. در سفرهایی که می‌روم اغلب چند قطعه از آنها را همراه می‌برم. نه تنها به این دلیل که برایم خوش شانسی می‌آورند؛ بلکه باعث می‌شوند فراموش نکنم مردم از من چه درخواستی داشتند.
 
محتویات عجیب جیب اوباما+ تصاویر
 
اوباما در این هنگام تعدادی از اشیائی که در جیب داشت به مجری نشان داد و گفت: این صلیب را "پاپ فرانسیس" به من هدیه داد که برایم نمادی از صلح است. این هم یک نماد بوده است که یک روحانی بودایی به من هدیه داده است. 
 
اوباما چند نماد، سکه خوش شانسی و ... را نیز به مجری نشان داد و گفت این ابزار به وی کمک می‌کند هرگز وظیفه خود در برابر مردم را فراموش نکند.
 
محتویات عجیب جیب اوباما+ تصاویر
 
محتویات عجیب جیب اوباما+ تصاویر
 
محتویات عجیب جیب اوباما+ تصاویر
 
انتهای پیام/


:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

روش محاسبه میزان جریمه مشمولان غایب/ ثبت نام مرحله دوم تا پایان دی ماه

ثبت نام مرحله دوم طرح جریمه مشمولان غایب که با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح از 20 آذر آغاز شده است تا پایان دی ادامه خواهد یافت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس اعلام اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا به علت استقبال چشمگیر متقاضیان و درخواست های مکرر افرادی که به هر علت نتوانسته اند در طرح جریمه مشمولان غایب شرکت کنند، این طرح تا پایان دی ادامه می یابد و این دسته از افراد باید درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در مهلت مقرر به ثبت برسانند .
 
بر اساس این اطلاعیه ، متقاضیان ثبت نام شده در مرحله اول این طرح تا 20 آذر فرصت داشتند مبلغ جریمه در نظر گرفته شده را واریز كنند و از کارت معافیت بهره مند شوند.
 
سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی در گفتگو با خبرنگار ما، در این باره اظهار داشت: مشمولان غایب که قصد استفاده از این طرح را دارند تنها تا 4 روز دیگر می‌توانند برای ثبت درخواست خود اقدام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 320 هزار نفر ثبت نام کرده‌اند،‌تاکید کرد: به هیچ عنوان این طرح قابل تمدید نیست.
 
نحوه محاسبه میزان جریمه مشمولان غایب به شرح ذیل است:
 
-  زیر دیپلم 10 میلیون تومان.
- دیپلم 15 میلیون تومان.
- فوق دیپلم20 میلیون تومان.
- لیسانس25 میلیون تومان.
- فوق لیسانس 30میلیون تومان.
- دکتری غیرپزشکی35 میلیون تومان.
- دکتری پزشکی 40میلیون تومان.
- پزشکان متخصص و بالاتر50 میلیون تومان.
 
- به ازای هر سال غیبت مازاد بر 8 سال 10درصد به مبالغ جریمه پایه اضافه و مدت غیبت بیش از 6 ماه ، یک سال محسوب می شود.
 
- بر اساس این قانون، مشمولان غایب متاهل از 5 درصد و دارای فرزند به ازای هر فرزند از 5 درصد تخفیف کل مبلغ جریمه برخوردار می شوند.
 
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام
 
- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول.
- اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی.
- اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند. (در صورت که متاهل بودن)
 
مشمولان غایب پس از تکمیل موارد بالا به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کرده و برای ثبت درخواست ضروری اقدام می‌کنند.
 
همچنین، مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و یا از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 می توانند در جریان اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.
 
گفتنی است، بر اساس بند (ط) تبصره 16 ماده واحده قانون بودجه سال 1393 مجلس شورای اسلامی، مشمولان غایب دارای بیش از 8 سال غیبت ، از 15 اسفند 93 در این طرح ثبت نام کردند. 
 
انتهای پیام/


:: موضوعات مرتبط: خدمت سربازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 715
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

رویارویی ظریف و کری در وین +تصاویر

تصاویری از حاشیه حضور ظریف و همراهانش در وین و دیدار های انجام شده قبل از برگزاری نشست نهایی، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان به همراه معاونانش و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز به منظور اعلام اجرای برجام تهران را به مقصد وین ترک کردند. 

تصاویری از حاشیه حضور ظریف و همراهانش در وین و دیدار های انجام شده قبل از برگزاری نشست نهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
 
رویارویی ظریف و کری در وین +تصاویر
 
حاشیه سفر ظریف به وین +تصاویر
 
حاشیه سفر ظریف به وین +تصاویر


حاشیه سفر ظریف به وین +تصاویر

رویارویی ظریف و کری در وین +تصاویر

حاشیه سفر ظریف به وین +تصاویر

 

حاشیه سفر ظریف به وین +تصاویر
 
حاشیه سفر ظریف به وین +تصاویر
 


انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: اخبار هسته ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 872
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي
تیم هسته‌ای کشورمان به ریاست وزیر خارجه امروز به منظور اعلام اجرای برجام راهی وین شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد ظریف" وزیر امورخارجه کشورمان به همراه معاونانش و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز(شنبه 26 دی ماه) به منظور اعلام اجرای برجام تهران را به مقصد وین ترک کردند.



گزارش تصویری از حضور تیم هسته‌ای در وین

گزارش تصویری از حضور تیم هسته‌ای در وین

گزارش تصویری از حضور تیم هسته‌ای در وین

گزارش تصویری از حضور تیم هسته‌ای در وین

گزارش تصویری از حضور تیم هسته‌ای در وین

گزارش تصویری از حضور تیم هسته‌ای در وین

گزارش تصویری از حضور تیم هسته‌ای در وین

انتهای پیام/



:: موضوعات مرتبط: اخبار هسته ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()